לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

דרוויש יוגה של סמאדווה

דרוויש יוגה של סמאדווה - בית השמש והירח - דרך גוף
דרוויש יוגה של סמאדווה - בית השמש והירח - דרך גוף
מאת: אדי שמיס


דרוויש יוגה, מקורה בחוכמה העתיקה של הדרווישים. היא מאחדת בין גוף, נפש ותודעת האדם.

דרך תנועה הרמונית, דרוויש יוגה מאפשרת לנו לפגוש את מה שהכי אמיתי והכי עמוק בתוכנו, את מה שמסורות מסוימות קוראות לו ?מהות?. המפגש הפנימי הזה קורה דרך סדרה של תנועות - חלקן איטיות, אחרות יותר דינמיות, דרך ריקוד, מוזיקה, הרפייה ותרגילים שונים.

דרוויש יוגה ? תרגול עדין, ללא מגבלות פיזיות או מגבלות גיל, המשפיע בצורה חיובית על המערכות השונות של הגוף, משפיע על האיברים הפנימים, על מצב השרירים, הריכוז, הזיכרון, על איכות השינה ולמעשה, על כל האיזון הפיזי והפסיכולוגי של המתרגל.

תרגול דרוויש יוגה מאפשר הסתגלות טובה יותר לכל המצבים בחיים האישיים וביחסים החברתיים והמקצועיים של המתרגל. זאת, הודות לשחרור ממתח, חרדה ומצורות של דיכאון המאפיינות את החברה שלנו.

דרוויש יוגה פונה לאלה אשר אוהבים ומבינים את החשיבות של החוויה דרך הגוף, כמו גם לאלה שמרגישים מנוכרים לגופם ורוצים להשלים איתו.

עוד כמה מילים על דרוויש יוגה של סמאדווה

?Samadeva Gestural Euphony? (שם אחר לדרוויש יוגה) הינה הרמוניה של צלילים ותנועות אשר מתורגלות עם מוזיקה שנוצרה במיוחד למטרה זו. משמעותה של המילה סמא הינה להקשיב או לרקוד. ומשמעות המילה דווה הינה נשגב.

על האוניברסיטה החופשית של סמאדווה

ניתן להשוות את הלימודים של סאמדווה רק עם אמנות החיים. היא נוסדה במטרה לעזור לאנשים להגיע לרווחה ובריאות, להשיג הרמוניה נפשית עם עצמם, עם בני משפחתם ועם הסביבה.

האוניברסיטה מציעה הכשרות לציבור הרחב ולאנשי המקצוע בתחום הבריאות, אימון אישי, פסיכולוגיה, חינוך ורווחה. שיטות ההוראה של האוניברסיטה פשוטות ויעילות להפליא.

המאמר פורסם גם כאן »

אדי שמיס אדי מייצג את האוניברסיטה של סמאדווה בישראל והוא מורה לדרוויש יוגה ומטפל מטעם סמאדווה.

שיתוף חברים
עם : אדי שמיס